infographic YOXI planning project software

De slimme projectmanager in een krachtig alles-in-één pakket

Bij de uitvoering van je acquisitie werkzaamheden heb je vaak te maken met ingewikkelde en uiteenlopende plan- en verwerkingsprocessen. YOXI helpt je daarbij.

Het maakt niet uit of het administratieve taken betreft. Zoals inventariseren van klantbehoeften, vastleggen bedrijfsgegevens en inplannen van afspraken. Of de verkoop- of productieactiviteiten, werkvoorbereiding en projectuitvoering. YOXI zorgt dat jouw projecten efficiënter, sneller en met minder fouten uitgevoerd worden.

  • Makkelijk en snel bestanden importeren
  • Efficiënt en automatisch je afspraken inplannen
  • Automatische genereren van brieven/mails (voor aankondiging bezoek)
  • Eenvoudig stuks- en productielijsten automatisch opstellen en verwerken
  • Routeoptimalisatie voor klantbezoeken
  • Snel en gemakkelijk je taken toewijzen en voortgang bijhouden
  • Mobiele app voor soepele communicatie tussen kantoor en buitendienst
  • Automatische genereren van KPI’s en facturatie overzichten in één overzicht
  • Al je verkoopcommunicatie, analyses en activiteiten op een centrale plek
  • Naadloze koppeling met andere bestaande softwarepakketten

Met de YOXI project- en planning software bespaar je niet alleen tijd en rond je al je opdrachten binnen de  tijd en budget af. Maar ook heb je een beter overzicht van je projecten en zie je waar je moet bijsturen qua planning. Hierdoor werk je meer doelmatig en kosten efficiënt.

Dé ideale verbinding tussen binnen- en buitendienst

Werken je medewerkers nog steeds met stapels papier?
Besteed je veel tijd aan handmatig vastleggen van klantactiviteiten en taken?
En heb je niet voldoende inzicht bij het inplannen van alle medewerkers?

Stap dan over op YOXI. Hiermee is al je informatie altijd op-to-date, verbeter je de interne communicatie binnen je teams en verklein je de foutkans.

  • Foto- en mediadocumentatie – bundel foto’s, video’s, aantekeningen en inventarisatie formulieren op één plek voor elk project
  • Optimaal samenwerken – wijs taken toe, maak meldingen aan via de handige App en volg live de werkzaamheden mee vanuit kantoor
  • Helder overzicht – krijg meer structuur in het hele proces van leadgeneratie en de projectadministratie die hierop volgt met het CRM systeem
  • Altijd beschikbaar – YOXI is een SaaS-oplossing (Software as a Service) waardoor bedrijfsinformatie altijd, overal en op elk apparaat beschikbaar is.
  • Slimme koppelingen – koppel je bestaande applicaties naadloos met de YOXI API Bridge en optimaliseer het gebruik.
  • Inzichtelijke rapportages – verbeter doorlooptijden, bespaar op kosten en stuur bij met de handige data-analyses en overzichten uit het rapportagetool.
  • Datastromen vereenvoudigen – snel en eenvoudig databestanden in- en exporteren als CSV bestanden.


Integraties voor verkoop-of productieactiviteiten
Onze project- en planning software kan naadloos integreren met typische systemen waar veel salesmanagers, projectontwikkelaars en andere verkoopteams mee werken. Diverse systemen kan je eenvoudig koppelen via een open API en met webhooks.

YOXI is een ideaal programma om onze buitendienst activiteiten mee te plannen, monitoren en controleren. Wij werken er graag mee. Mede omdat het direct synchroniseert met de andere gebruikers. Zodra een monteur een adres nodig heeft, kunnen wij dit toekennen op kantoor en is deze meteen beschikbaar voor onze monteur.

Ook is YOXI compleet aanpasbaar naar de eigen behoeften van de gebruikers. Denk hierbij aan schouw/HAS formulieren die collega’s in de buitendienst moeten invullen. Het fijne is dat deze formulieren met gegevens direct bij ons te zien zijn, én andersom. Zo kunnen wij snel en moeiteloos communiceren met al onze collega’s.

Bovendien is het erg handig. We kunnen bijvoorbeeld brieven laten versturen naar bewoners. Zodat wij tijdig kunnen laten weten dat onze monteurs eraan komen. Een andere functie die vaak gebruikt wordt, is het uitdraaien van CSV. Hiermee draaien wij overzichten uit, waar wij vervolgens de afrekening mee voorbereiden.

Nextapp image
Ron Paffen – Inspecare
Nextapp image

Al je projecten, volledig onder controle

Slimmer (samen) werken
Bedrijfprocessen efficiënt stroomlijnen
Duidelijk overzicht van lopende projecten
Minder fouten en meer werkplezier
Gebaseerd op wetenschappelijke procesanalyse

Probeer YOXI 30 dagen gratis uit

Vervang vandaag nog je papieren administratie en probeer YOXI 30 dagen uit.
Zonder te betalen. Zonder beperkingen. En zonder gedoe.
Wel zo handig.

Er is geen creditcard nodig.

Project planning software

Integraties voor inventarisatie- en acquisitiewerkzaamheden

Onze project- en planning software kan naadloos integreren met typische systemen waar veel installatiebedrijven mee werken. Diverse systemen kan je eenvoudig koppelen via een open API en met webhooks.

EXACTexact software

Gegevens uit Exact kun je in YOXI gebruiken om makkelijker en sneller te werken. Met de YOXI API Bridge kun je het complete proces stroomlijnen.

AFAS

Als je sneller wilt werken en de kans op fouten wilt verminderen, is een koppeling met AFAS ideaal. Je beheert klantgegevens in AFAS en YOXI haalt die gegevens automatisch op.

Start vandaag nog met de gratis proefversie

Bij alles wat we doen staat de klant centraal. Dit betekent dat we onze software zo ontwikkelen dat onze klanten er prettig mee kunnen werken en extra ondersteuning bieden waar dit nodig is.

Probeer onze gratis proefversie uit of vraag een persoonlijke demonstratiesessie aan om te zien of deze project- en planningssoftware aansluit op jouw wensen. Het is geheel vrijblijvend en je zit na de proefperiode nergens aan vast.

Enthousiast geworden?

Ook over onze prijzen zijn wij heel transparant. Je betaalt een vast bedrag van €19,95 per maand per gebruiker, en ontvangt dus geen verrassingen achteraf.

Dit bedrag is inclusief:

  • YOXI Client (iOS, Android)
  • YOXI Desktop Client (Windows, MacOS, Chrome)
  • Email + Telefonische Support

    Door op aanvragen te klikken, ga je akkoord met ons privacybeleid.
    Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de bovenstaande informatie die je hebt aangevraagd en niet voor andere marketing- of promotie doeleinden.