infographic YOXI planning project software

De slimme projectmanager in een krachtig alles-in-één pakket

Wij begrijpen dat de druk in de zorg hoog ligt en iedere minuut aan planning of administratie ten kosten gaat van de zorg voor de cliënten. Daarom helpt YOXI je om zo efficiënt mogelijk te werk gaan.

Dagelijks krijg je te maken met taken op het gebied van plannen, rapporteren, factureren of cliëntenadministratie en andere zorgwerkzaamheden. Met YOXI hou je het overzicht in de processen en taken die uitgevoerd moeten worden. Alle belangrijke informatie, direct bij de hand op één vaste plek.

Denk hierbij aan intake- en evaluatiegesprekken, case-management, indicaties, wisselende roosters, trajectbewaking, declaraties en urenregistratie.

  • Automatisch agenderen en inplannen van zorgtaken en afspraken
  • Eenvoudig vastleggen van cliëntgegevens, correspondentie en digitale documenten
  • Meest optimale route automatisch inplannen voor thuisbezoek en spoedzaken
  • Effectief samenwerken met collega´s en externe partijen met de mobiele app
  • Veilig en snel rapporteren in het desbetreffende cliënten dossier
  • Gebruiksvriendelijke interface, makkelijk in gebruik, ook op locatie
  • Compleet overzicht van alle lopende zorgcontracten
  • Meer inzicht op basis van de juiste informatie en slimme data-analyse
  • Ideaal voor MKB-zorgverleners of voor koepelorganisaties die zorgverlening
    uitbesteden aan andere zorgprofessionals

Met de YOXI project- en planning software bespaar je niet alleen tijd en rond je al je zorgtaken binnen de tijd en budget af. Maar ook heb je een beter overzicht van je projecten, zie je waar je moet bijsturen qua planning en werk je meer doelmatig en kostenefficiënt. Met als gevolg; meer tijd en aandacht voor je cliënten.

Dé ideale verbinding tussen binnen- en buitendienst

Neemt het handmatig registreren en rapporteren onnodig veel tijd in beslag?
Zorgt het gebruik van allerlei verschillende programma’s en systemen voor veel frustratie? Waardoor je meer bezig bent met appen en bellen om de juiste informatie boven te halen. In plaats van goede zorg te kunnen leveren?
En heb je niet voldoende inzicht bij het inplannen van alle medewerkers?

Stap dan over op YOXI. Hiermee is al je informatie altijd up-to-date en verbeter je de communicatie binnen je team en andere zorgprofessionals. En leg je de focus terug op de zorg.

  • Digitaal cliëntendossier– overzichtelijke weergave van de persoonsgegevens, indicaties alsook rapportage in zorg- en medisch dossier
  • Optimaal samenwerken – wijs taken toe, maak meldingen aan via de handige App en volg live de werkzaamheden mee vanuit kantoor
  • Slimmer plannen – maakt het inroosteren eenvoudig met het automatisch planbord dat rekening houdt met herhaalafspraken, beschikbaarheid e.d.
  • Altijd beschikbaar – YOXI is een SaaS-oplossing (Software as a Service) waardoor cliëntinformatie altijd, overal en op elk apparaat beschikbaar is.
  • Handige koppelingen – koppel je bestaande applicaties naadloos met de YOXI API Bridge en optimaliseer het gebruik.
  • Inzichtelijke rapportages – verbeter kwaliteit, productiviteit en teamprestaties en stuur bij met de handige overzichten om zo kosten te besparen.


Integraties voor Zorgprofessionals

Onze project- en planning software kan naadloos integreren met typische systemen waarmee personen die zorg leveren in de WMO, WLZ, wijkverpleging, jeugdzorg en dagbesteding werken. Diverse systemen kan je eenvoudig koppelen via een open API en met webhooks.

Als bewindvoerder, mentor en curator is een optimale communicatie belangrijk. Cliënten moeten helder worden geïnformeerd. En waar dit kan, zoveel mogelijk worden meegenomen in processen en de vele formulieren die moeten worden ingediend. Wij proberen dit zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, met zo min mogelijk papier. Doordat we papierloos werken, is er minder miscommunicatie en een betere samenwerking met de diverse partijen.

YOXI maakt de administratieve kant makkelijker en zorgt dat documenten digitaal beschikbaar zijn. Ze kunnen direct met de cliënt worden doorgenomen en tekenen voor akkoord of gezien. Hierdoor kunnen onze mensen buiten de deur afgehandelde formulieren rechtstreeks doorsturen naar kantoor. De secretariële ondersteuning kan ze vervolgens meteen verwerken en verzenden.

Bovendien heb je met YOXI al je bewerkbare documenten direct bij de hand. Tijdens een gesprek kan je aanvullende documenten ter plekke doornemen. En na ondertekening makkelijk uploaden naar het cliëntendossier. Om die reden hoef ik nooit te veel mee te nemen naar een afspraak. Maar hoef ik ook niet nogmaals terug te komen omdat ik zaken ben vergeten.

Dhr. Bart Boer Rookhuizen / BBRzorgadvies

Al je projecten, volledig onder controle

Slimmer (samen) werken
Bedrijfprocessen efficiënt stroomlijnen
Duidelijk overzicht van lopende projecten
Minder fouten en meer werkplezier
Gebaseerd op wetenschappelijke procesanalyse

Probeer YOXI 30 dagen gratis uit

Vervang vandaag nog je papieren administratie en probeer YOXI 30 dagen uit.
Zonder te betalen. Zonder beperkingen. En zonder gedoe.
Wel zo handig.

Er is geen creditcard nodig.

Project planning software

Integraties voor de zorgsector

Onze project- en planning software kan naadloos integreren met vele andere systemen. Vaak zijn deze eenvoudig koppelen via een open API en met webhooks.

EXACTexact software

Gegevens uit Exact kun je in YOXI gebruiken om makkelijker en sneller te werken. Met de YOXI API Bridge kun je het complete proces stroomlijnen.

AFAS

Als je sneller wilt werken en de kans op fouten wilt verminderen, is een koppeling met AFAS ideaal. Je beheert klantgegevens in AFAS en YOXI haalt die gegevens automatisch op.

Start vandaag nog met de gratis proefversie

Bij alles wat we doen staat de klant centraal. Dit betekent dat we onze software zo ontwikkelen dat onze klanten er prettig mee kunnen werken en extra ondersteuning bieden waar dit nodig is.

Probeer onze gratis proefversie uit of vraag een persoonlijke demonstratiesessie aan om te zien of deze project- en planningssoftware aansluit op jouw wensen. Het is geheel vrijblijvend en je zit na de proefperiode nergens aan vast.

Enthousiast geworden?

Ook over onze prijzen zijn wij heel transparant. Je betaalt een vast bedrag van €19,95 per maand per gebruiker, en ontvangt dus geen verrassingen achteraf.

Dit bedrag is inclusief:

  • YOXI Client (iOS, Android)
  • YOXI Desktop Client (Windows, MacOS, Chrome)
  • Email + Telefonische Support

    Door op aanvragen te klikken, ga je akkoord met ons privacybeleid.
    Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de bovenstaande informatie die je hebt aangevraagd en niet voor andere marketing- of promotie doeleinden.