infographic YOXI planning project software

De slimme projectmanager in een krachtig alles-in-één pakket

Aannemers, projectontwikkelaars, woningcorporaties, VVE’s, zorgorganisaties, gemeenten en particulieren stellen hoge eisen aan schilder- en onderhoudswerkzaamheden. En wil jij kwaliteit leveren, dan kan je als professional niet achterblijven. Tijd en materiaalkosten bijhouden op een kladje of papieren klantdossiers kan echt niet meer. Alles zal goed gepland, uitgevoerd, geregistreerd en afgerekend moeten worden. YOXI helpt je hierbij.

Dagelijks krijg je te maken met taken zoals wijzigingen in de planning, statusupdates, vastleggen van klantcommunicatie en andere onderhoud of- schilderwerkzaamheden. Met YOXI hou je grip op je planning, capaciteit en onderhoudskosten. Van werkvoorbereiding, administratie en projectmanagement. Tot planning van de periodieke schilder- en onderhoudswerkzaamheden. Alle belangrijke informatie, direct bij de hand op één vaste plek.

  • Efficiënt klanten beheersysteem (CRM) incl. het vastleggen van offertes, opdrachten, taken en kosten
  • Automatisch inplannen van afspraken en de meest optimale route
  • Aankondiging van werkzaamheden simpel genereren als brief of mail
  • Snel en gemakkelijk taken toewijzen, veranderen of herplannen per werkorder
  • Mobiele app voor soepele communicatie tussen kantoor en buitendienst
  • Gebruiksvriendelijke interface, makkelijk in gebruik, ook op locatie
  • Naadloze koppeling met andere softwarepakketten bijv. leveranciers
  • Plan en beheer projecten vanuit één centraal en veilig systeem

Met de YOXI project- en planning software bespaar je niet alleen tijd en rond je al je schilder- en onderhoudswerkzaamheden binnen de tijd en budget af. Maar ook heb je een beter overzicht van je projecten en zie je waar je moet bijsturen qua planning. Hierdoor werk je meer doelmatig en kosten efficiënt. Met als gevolg; meer tijd voor scholing en aandacht voor de veiligheid op het werk.

Dé ideale verbinding tussen binnen- en buitendienst

Werken jij en je medewerkers nog steeds met papieren werkorders en onoverzichtelijke klantdossiers? Waardoor er veel oponthoud is met bellen en appen om de juiste informatie boven water te halen?
Neemt het handmatig registreren en rapporteren van uitgevoerde werkzaamheden en geleverd materiaal onnodig veel tijd in beslag?
En heb je niet voldoende inzicht bij het inplannen van alle medewerkers?

Stap dan over op YOXI. Hiermee is al je informatie altijd op-to-date, verbeter je de interne communicatie binnen je teams en verklein je de foutkans.

  • Overzichtelijk klantendossier– bundel foto’s, video’s, aantekeningen, offertes, werkbonnen en formulieren bij elkaar op één plek voor elk project
  • Optimaal samenwerken – wijs taken toe, maak meldingen aan via de handige App en volg live de werkzaamheden mee vanuit kantoor
  • Slimmer plannen – maakt het inroosteren van personeel en materiaal eenvoudig met het automatisch planbord dat rekening houdt met herhaalafspraken, beschikbaarheid e.d.
  • Altijd beschikbaar – YOXI is een SaaS-oplossing (Software as a Service) waardoor projectinformatie altijd, overal en op elk apparaat beschikbaar is.
  • Handige koppelingen – koppel je bestaande applicaties naadloos met de YOXI API Bridge en optimaliseer het gebruik.
  • Inzichtelijke rapportages – verbeter doorlooptijden, bespaar op kosten en stuur bij met de handige data-analyses en overzichten uit het rapportage tool
  • Datastromen vereenvoudigen – snel en eenvoudig data-bestanden in- en exporteren als CSV bestanden

 

Integraties voor Schilder- en onderhoudswerkzaamhedenOnze project- en planning software kan naadloos integreren met typische systemen waar veel bedrijven in schilderwerk, vastgoedonderhoud, renovatie en projectontwikkeling mee werken. Diverse systemen kan je eenvoudig koppelen via een open API en met webhooks.

Al je projecten, volledig onder controle

Slimmer (samen) werken
Bedrijfprocessen efficiënt stroomlijnen
Duidelijk overzicht van lopende projecten
Minder fouten en meer werkplezier
Gebaseerd op wetenschappelijke procesanalyse

Probeer YOXI 30 dagen gratis uit

Vervang vandaag nog je papieren administratie en probeer YOXI 30 dagen uit.
Zonder te betalen. Zonder beperkingen. En zonder gedoe.
Wel zo handig.

Er is geen creditcard nodig.

Project planning software

Integraties voor de schilderwerkzaamheden en onderhoud

Onze project- en planning software kan naadloos integreren met vele andere systemen. Vaak zijn deze eenvoudig koppelen via een open API en met webhooks.

EXACTexact software

Gegevens uit Exact kun je in YOXI gebruiken om makkelijker en sneller te werken. Met de YOXI API Bridge kun je het complete proces stroomlijnen.

AFAS

Als je sneller wilt werken en de kans op fouten wilt verminderen, is een koppeling met AFAS ideaal. Je beheert klantgegevens in AFAS en YOXI haalt die gegevens automatisch op.

Start vandaag nog met de gratis proefversie

Bij alles wat we doen staat de klant centraal. Dit betekent dat we onze software zo ontwikkelen dat onze klanten er prettig mee kunnen werken en extra ondersteuning bieden waar dit nodig is.

Probeer onze gratis proefversie uit of vraag een persoonlijke demonstratiesessie aan om te zien of deze project- en planningssoftware aansluit op jouw wensen. Het is geheel vrijblijvend en je zit na de proefperiode nergens aan vast.

Enthousiast geworden?

Ook over onze prijzen zijn wij heel transparant. Je betaalt een vast bedrag van €19,95 per maand per gebruiker, en ontvangt dus geen verrassingen achteraf.

Dit bedrag is inclusief:

  • YOXI Client (iOS, Android)
  • YOXI Desktop Client (Windows, MacOS, Chrome)
  • Email + Telefonische Support

    Door op aanvragen te klikken, ga je akkoord met ons privacybeleid.
    Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de bovenstaande informatie die je hebt aangevraagd en niet voor andere marketing- of promotie doeleinden.